Webinar: Mosaic™ – fordi «gjetting» ikke er en strategi

Webinar 16. desember

Oppdag hvordan Mosaic™ gir deg dyp innsikt i forbrukere, markeder og kunder for å skape treffsikker og effektiv markedsføring. Delta på InsightOne sitt webinar og hør fra eksperter og kunder om hvordan segmentering kan gi deg et konkurransefortrinn.

Mandag 16. desember

Kl. 09:00 – 10:00

Digitalt via Vimeo (Already On)

Mosaic™ er et ledende verktøy for forbrukersegmentering som gir deg unik innsikt i hvem kundene dine er – deres interesser, holdninger, livsstil og kjøpsatferd. I dette webinaret tar Geir Olav Iversen mangeårig leder for InsightOne Norge, dere med på en reise gjennom Mosaic™-universet og viser hvordan du kan bruke Mosaic-data til å skape målrettet og effektive kampanjer.

Få et nytt syn på målrettet markedsføring – bli med å få mer kunnskap som løfter din kundekommunikasjon!

Retail: Hvordan få mer innsikt om dine kunder

Vi får besøk av Victoria Senkpiel fra retail-huset Voice som deler sine praktiske erfaringer med Mosaic™, og forteller hvordan de har brukt innsikt til å skape unike målgrupper.

CRM: Slik målretter du kommunikasjonen med bedre kundedata

Hans Borgen vil gi innsikt i hva Mosaic™ kan bidra med i å forstå og målstyre kundereisen og kundedialogen i CRM arbeidet.

Sendingen ledes av Geir Olav Iversen fra InsightOne Norge og Jens Christian Bang fra Digitaliseringspådden, som sørger for en inspirerende og lærerik diskusjon. Et webinar for deg som jobber med markedsføring, CRM eller forbrukerinnsikt innen B2C eller byrå. Webinaret gir deg innsikt i hvordan du kan løfte markedsføringen din til neste nivå.

Geir Iversen

Country Director Norge, InsightOne

Solid bakgrunn innen markedsføring og reklame. Spesialist på forretningsutvikling, digital strategi, markedsførings-ledelse, CRM, B2C og markedsanalyse. Lidenskapelig opptatt av markedsføring og kjent som skaperen av Mosaic-segmenteringsverktøyet i Norge.

Victoria Senkpiel

Head of Concept Development, Voice Norge

Siviløkonom og markedsfører med erfaring fra ‘consumer goods’ innen skjønnhet og motebransjen, i selskap som L’Oréal, Glossybox og Voice Norge. Som en dreven gründer og strategisk forretningsutvikler, tilnærmer hun forretningsvekst gjennom en grundig målgruppeforståelse og markedssegmentering.

Hans Borgen

Partner & Partnership Manager, Oculos

Omfattende erfaring innen strategi, kommunikasjon og markedsføring, med spesialisering i CRM, kundeklubber, lojalitetsprogrammer og marketing automation. Med fokus på AI og effektivisering brenner han for å skape verdi og vekst.

Jens Christian Bang

Moderator, Digitaliseringspådden

Host for Norges ledende podcast, Digitaliseringspådden, samt gründer og leder innen teknologiselskaper. Spesialist på salg og SaaS-tjenester, med en lidenskap for teknologi, e-læring, AI og hvordan mennesker kan bruke teknologi smartere.

Har du spørsmål, er det bare å kontakte emelie@insightone.se.

 
 
 
 
se en

InsightOne Nordic AS 2025 | Cookie Policy