Velkommen til frokostmøte 25. januar kl.08:30 på Felix Konferansesenter på Aker brygge.
- Frokost står ferdig kl.08:30
- Seminaret starter kl.09:00 og er ferdig kl.10:00
- Meld deg på innen 19. januar
- Seminaret er gratis
Forklaringsfaktorene bak finansiell forbrukeratferd
Forbrukersegmenter (befolkningsklassifisering) tilpasset den norske banker og forsikringsselskaper, med utgangspunkt i forbrukernes økonomiske kapital og hvilken livsfase de tilhører – uten å bruke persondata.
Beskrevet av norges største forbrukerundersøkelse
Alle segmentene blir beskrevet med data fra Kantar TNS’ Forbruker & Media-undersøkelse, som berører flere hundre økonomiske og finansielle dimensjoner.
GDPR-klar
Segmenteringsløsningen berører ikke persondata, som gjør den GDPR-compliant.
Tilgjengelig som tredjepartsdata for kundedatabaser
Dine kunder i CRM-systemet kan nå påføres ett av de 25 finansielle segmentene til segmenteringsbruk.
Tilgjengelig til programmatisk annonsering
Alle segmentene vil ligge tilgjengelig som segmenteringsdata til annonsering i de norske DSP-ene.
Bruksområder
- – Rekruttering av nye kunder
- – Utvikling av eksisterende kunder
- – Bevaring av eksisterende gode kunder
Vi sees!
- Vennlig hilsen
- Geir Olav Iversen
- InsightOne Nordic AS