Frokostmøte 25. jan – Finansielle Segmenter i Norge

Velkommen til frokostmøte 25. januar kl.08:30 på Felix Konferansesenter på Aker brygge.

  • Frokost står ferdig kl.08:30
  • Seminaret starter kl.09:00 og er ferdig kl.10:00
  • Meld deg på innen 19. januar
  • Seminaret er gratis

Forklaringsfaktorene bak finansiell forbrukeratferd

Forbrukersegmenter (befolkningsklassifisering) tilpasset den norske banker og forsikringsselskaper, med utgangspunkt i forbrukernes økonomiske kapital og hvilken livsfase de tilhører – uten å bruke persondata.

Beskrevet av norges største forbrukerundersøkelse

Alle segmentene blir beskrevet med data fra Kantar TNS’ Forbruker & Media-undersøkelse, som berører flere hundre økonomiske og finansielle dimensjoner.

GDPR-klar

Segmenteringsløsningen berører ikke persondata, som gjør den GDPR-compliant.

Tilgjengelig som tredjepartsdata for kundedatabaser

Dine kunder i CRM-systemet kan nå påføres ett av de 25 finansielle segmentene til segmenteringsbruk.

Tilgjengelig til programmatisk annonsering

Alle segmentene vil ligge tilgjengelig som segmenteringsdata til annonsering i de norske DSP-ene.

Bruksområder

  • – Rekruttering av nye kunder
  • – Utvikling av eksisterende kunder
  • – Bevaring av eksisterende gode kunder

Vi sees!

  1. Vennlig hilsen
  2. Geir Olav Iversen
  3. InsightOne Nordic AS

 
 
 
 
se en

InsightOne Nordic AB 2020 | Cookie Policy