Retail Buying Study seminar 18. september

Sammen med Initiative og Amedia, inviterer InsightOne deg til presentasjonen av Nordens største undersøkelse av varehandelen. Seminaret finner sted i Christiania Theater kl. 13.00-16.00, onsdag 18. september. «Retail Buying Study» er den mest omfattende varehandel-undersøkelsen i Norge og Norden, og gir en unik innsikt i forbruksvanene i retailmarkedet.

Hotel Christiania Teater, Stortingsgata 16, Oslo

Onsdag 18. september

Kl. 13:00 – 16:00

Mingling fra kl.16-17

Seminaret belyser de mest sentrale sidene av kjøpsreisen for norske forbrukere.

  • Hvordan påvirkes kjøpsatferden i ulike varekategorier
  • Forskjellig kjøpsadferd på tvers av generasjoner
  • Innsikt om holdninger og atferd som direkte kan integreres i strategiplaner og taktiske tiltak for økt salg
  • Ulike retailere og merkevarer sammenlignes, og studien avslører hvilke som står sterkest, og hvilke faktorer som bidrar til deres suksess
  • Viktige trender belyses, som viser hovedtrekk i dagens markedsutvikling

Undersøkelsen er basert på innsikt fra 35.000 intervjuer gjennomført i hele Norden. Siden 2011 har undersøkelsen omfattet kjøpsatferd innen 12 ulike retailbransjer og tilhørende merker.

Bård Kvamme, Retail Director fra Norrøna kommer for å snakke om deres arbeid med merkevarebygging og målgrupper.

Seminaret er gratis, og påmelding skjer etter førstemann til mølla-prinsippet. Meld deg på i dag for å sikre din plass. Vi lover spennende funn og inspirerende perspektiver fra studien. 

Velkommen!

 
 
 
 
se en

InsightOne Nordic AS 2024 | Cookie Policy