Sammen med Initiative og Amedia, inviterer InsightOne deg til presentasjonen av Nordens største undersøkelse av varehandelen. Seminaret finner sted i Christiania Theater kl. 13.00-16.00, onsdag 18. september. «Retail Buying Study» er den mest omfattende varehandel-undersøkelsen i Norge og Norden, og gir en unik innsikt i forbruksvanene i retailmarkedet.
Hotel Christiania Teater, Stortingsgata 16, Oslo
Onsdag 18. september
Kl. 13:00 – 16:00
Mingling fra kl.16-17
Seminaret belyser de mest sentrale sidene av kjøpsreisen for norske forbrukere.
- Hvordan påvirkes kjøpsatferden i ulike varekategorier
- Forskjellig kjøpsadferd på tvers av generasjoner
- Innsikt om holdninger og atferd som direkte kan integreres i strategiplaner og taktiske tiltak for økt salg
- Ulike retailere og merkevarer sammenlignes, og studien avslører hvilke som står sterkest, og hvilke faktorer som bidrar til deres suksess
- Viktige trender belyses, som viser hovedtrekk i dagens markedsutvikling
Undersøkelsen er basert på innsikt fra 35.000 intervjuer gjennomført i hele Norden. Siden 2011 har undersøkelsen omfattet kjøpsatferd innen 12 ulike retailbransjer og tilhørende merker.
Bård Kvamme, Retail Director fra Norrøna kommer for å snakke om deres arbeid med merkevarebygging og målgrupper.
Seminaret er gratis, og påmelding skjer etter førstemann til mølla-prinsippet. Meld deg på i dag for å sikre din plass. Vi lover spennende funn og inspirerende perspektiver fra studien.
Velkommen!