Hvordan bruker Rusta AI og eksterne data for å gjøre prospekteringen mer treffsikker?
Tema: Prospektering | Når: Torsdag 16 september 08:30-10:00
Du er invitert på webinar! Vi får storfint besøk av Alexander Stenvall, Head of Digital and Customer Insights på Rusta. Han forteller om hvordan de har tatt i bruk AI og eksterne data for å gjøre prospekteringen mer treffsikker. Ved hjelp av Mosaic™ har de funnet en suksessoppskrift som løfter kampanjene til et helt nytt nivå, også med tanke på ROAS (Return on Ad Spend).
I løpet av morgonen får du også høre André Schill, Senior Client Manager på InsightOne, utdype den store verdien data og forbrukerinnsikt tilfører prospektering.
Insight er et webinar for deg som jobber med markedsføring, CRM eller forbrukerinnsikt i B2C-bedrifter eller byrå. Webinaret gir verdifulle tips om hvordan du verdiøker markedsføringen din.
Vi sender via Twebcast. Velkommen!
Hvis du har spørsmål, kan du kontakte: meis.sad@insightone.no
Er du nysgjerrig på hvordan InsightOnes data og tjenester kan hjelpe din bedrift til å bli mer lønnsom? Kontakt oss så forteller vi mer.