Data har en bedre ide
 

Si hei til vår nye grafiske profil

Vi går en spennende fremtid i møte, med like store utfordringer som muligheter! Vår bransje er i sterk vekst og kundeinnsikt står i fokus. 

Målet vårt er at flere kunder skal få oppleve at de får relevant kommunikasjon, fra merkevarer som forstår deres behov. Vi elsker å bidra til at våre oppdragsgivere blir helter i sine egne organisasjoner. Så mens vi står på for å spre budskapet om at “Marketing heroes are born from insight” i hele Norden – synes vi vår fantastiske merkevare fortjener et løft. 

InsightOne har fått ny logo, fargepalett og formspråk. Bakgrunnen er et ønske om at vår profil bedre skal gjenspeile den moderne, fremoverlente og kvalitetsbevisste bedriften vi er i dag. En brobygger mellom kundeinnsikt og teknologi. Håper du liker vårt nye utseende like mye som vi gjør! 

Forandringen skjer i samarbeid med merkevarebyrået Emira Unlimited, som i løpet av høsten har løftet frem vår nye visuelle identitet. Den nye profilen rulles ut gradvis i løpet av våren.

Logo og symbol 

Den nye logoen kombineres med et dynamisk symbol, full av energi og kraft. Essensen er den kontinuerlige strømmen av innsikt som genereres gjennom våre verktøy og prosesser. På et blunk vil vi skape en sterk gjenkjennelse av merkevaren og alt vi står for!

Farger 

I tillegg til den røde InsightOne-fargen, introduserer vi en utvidet fargepalett i kommunikasjonen vår. Fargeskalaen er inspirert av mangfoldet i våre kundesegment. Den varme røde hovedfargen har fått med seg en gjeng fargerike kompiser. Både i lysere og mørkere toner, for å understreke betydningen av det menneskelige aspektet i alt vi gjør. Ton i ton med de varme fargene har vi også lagt til en kaldere blå- og grønn fargeskala, for å signalisere ytelse og tech. 

Håper du liker vårt nye utseende like mye som vi gjør!


 
 
 
 
se en

InsightOne Nordic AB 2021 | Cookie Policy