Apollos reise til 30% økt CTR – Er du på jakt etter nye, innovative måter å forbedre kommunikasjonen med dine kunder? Da vil du ikke gå glipp av vårt Insight-webinar med det svenske reiseselskapet Apollo.
I webinaret skal vi vise hvordan du enkelt kan finne riktig Tone of Voice (altså ikke hva du sier, men hvordan du sier det) ved å kombinere Mosaic™-segmentene og kommunikasjonsmodellen SOL. Denne metoden har nemlig hjulpet Apollo med å øke sin CTR (Click-Through Rate) med 30%.
Det er allerede mange bedrifter som har forstått verdien av å differensiere sin kommunikasjon ved å tilpasset innholdet etter mottakeren – det være seg demografi, livsstil, behov og andre personlige preferanser. Det unike med kommunikasjonsmodellen SOL, er at den også tar hensyn til kommunikasjonens stemme (eller tone), altså det som gjør kommunikasjonen personlig og unik.
I webinaret ser vi nærmere på hvordan Apollo implementerte SOL-modellen, hvilke opplæringstiltak de tok i bruk internt, hvordan de brukte stemmen i kommunikasjonen, samt hvilke resultater arbeidet gav. Uansett om du har jobbet med Mosaic™-data tidligere, eller bare er nysgjerrig på å utforske kommunikasjonsmodeller som SOL, lover vi at webinaret både blir innsiktsfullt og praktisk.
Med oss har vi Emma Asplund (Marketing Lead) og Lana Rosén (Customer Insight Lead) fra Apollo Reiser, vår egen Insight Director Magnus Rimsby, samt Johan Zälle (kommunikasjonsstrateg) og Alf Galfvensjö (atferdsviter) i dX9.
Du vil også høre fra vår egen administerende direktør i InsightOne, Markus Jürss. Han skal snakke mer om ulike måter man kan dra nytte av eksterne data for både å nå, og aktivt engasjere målgruppen.
Webinaret ledes som vanlig av den fantastiske Anna Bellman.
Ikke gå glipp av sjansen til å få mange gode tips og nye ideer til hvordan du kan utvikle en smartere kommunikasjonsstrategi!
Torsdag 5. september
Kl. 08:30 – 09:30
Digitalt via Twebcast
Om selskapene
Apollo Reiser er et svensk reiseselskap som ble grunnlagt i 1983. De tilbyr et bredt utvalg av reiser og pakkereiser til ulike destinasjoner over hele verden, inkludert sol- og badeferier, storbyreiser, cruise, skireiser og eventyrreiser. Apollo er en del av den nordiske reisegruppen DER Touristik Nordic.
Emma Asplund
CRM Marketing Lead
Lana Rosén
Customer Insight Lead
dX9 – Med utgangspunkt i praktisk anvendelse og veletablert forskning innen atferdsvitenskap, markedsføring og kommunikasjon, har dX9 i over 20 år utviklet det som til slutt ble SOL-modellen. Når du vet hvilket budskap du vil formidle og hvilke kundegrupper du vil nå, finnes nå SOL. Kombinert med Mosaic™ viser den hvordan budskapet ditt enkelt kan tilpasses for å treffe kundens “sweet spot” og gi bedre resultater.
Johan Zälle
Kommunikasjonsstrateg
Alf Galvensjö
Atferdsviter
InsightOne er et nordisk selskap som spesialiserer seg på dataanalyse og kundeinnsikt. Vi tilbyr løsninger innen markedsføring, salg og forretningsutvikling ved å levere forbrukerdata og analyser av forbrukeratferd, markedsegmentering og annen innsikt basert på data.
Magnus Rimsby
Insight Director
Markus Jürss
CEO
Anna Bellman
Moderator