Hvordan utnytter NetOnNet målbar og målrettet segmentering i arbeidet med å forsterke merkevaren og selskapets posisjon?
Tema: Målbar og målrettet segmenteringsarbeid | Når: Torsdag 2. juni, 08.30–09.30
Vi intviterer til et webinar hvor du vil høre NetonNets Mikael Ekensteen, ansvarlig for CRM og Brand Manager Daniel Almgren, beskrive hvordan NetOnNet arbeider med å flytte fokuset fra produkt til kunde. Dette med hjelp av mer målrettet segmentering og bruk av segmenterings-verktøyet Mosaic™. Målet er å styrke merkevaren i prioriterte målgrupper og i markedet. NetOnNet peker på viktigheten av å gjøre innsikt om til målbare resultater i markedsarbeidet for å oppnå lønnsom vekst og en styrket merkevare.
I løpet av formiddagen vil også Markus Jürss, COO i InsightOne, presentere Mosaic™ og beskrive verdien og mulighetene med å jobbe med egne data i segmenteringsarbeidet både strategisk og operasjonelt. Johan Lundin, forretningsutviklingssjef i InsightOne, vil også delta i paneldebatten mot slutten med egne tanker og refleksjoner rundt arbeidet med NetOnNet.
Insight er et webinar for deg som jobber med forbrukerinnsikt i B2C markedet. Webinaret vil gi deg verdifull innsikt i hvordan du kan ta markedsarbeidet til nye nivåer.
Ved spørsmål kontakt oss på info@insightone.no
Interessert i å vite hva InsightOne kan tilby innenfor markedsinnsikt? Kontakt oss gjerne