Sånn bruker Elkjøp Nordic innsikt og data – til å bli mer relevant og styrke kundeopplevelsen
Tema: Segmentering | Når: Torsdag 17 juni 08:30-10:00
Du er invitert på webinar! Vi får storfint besøk av Andreas Einesson, Nordic CRM & Loyalty Manager i Elkjøp Nordic. Han forteller om effekten av å bruke kundeinnsikt og eksterne data fra InsightOne. Den pan-nordiske segmenteringen til Elkjøp bygger på Mosaic™, noe som har løftet kundekommunikasjonen til et helt nytt nivå.
Til frokost kommer også Max Stjernfelt, Senior Client Manager i InsightOne. Han skal fortelle mer om den store gevinsten ved å segmentere dine data, både strategisk og operativt.
Insight er et webinar for deg som jobber med markedsføring, CRM eller forbrukerinnsikt i B2C-bedrifter eller byrå. Webinaret gir verdifulle tips om hvordan du verdiøker markedsføringen din.
Vi sender via Twebcast. Velkommen!
Stor takk til alle som deltok på frokost-webbinar med oss. Håper du fikk med deg litt nye ideér om hvordan dere kombinere innsikt og eksterne data i det strategiske og operative arbeidet.
Gikk du glipp av eventet, så fortvil ikke, webinaret er her.
Nå lader vi opp til høstens Insight Webbinar i september. Da kommer Alexander Stenvall, Head of Digital and Customer Insights på Rusta. Han vil fortelle mer om hvordan de har brukt AI og eksterne data for å få fart på prospektering. God sommer så lenge!

Hvis du har spørsmål, kan du kontakte: meis.sad@insightone.no
Er du nysgjerrig på hvordan InsightOnes data og tjenester kan hjelpe din bedrift til å bli mer lønnsom? Kontakt oss så forteller vi mer.