Nyhet! Bli med på lanseringen av sjette generasjon Mosaic™ 29. februar

Vi sier hei til Mosaic™ Norge 6.0! Bli med når vi lanserer den nyeste generasjonen av Mosaic™-verktøyet torsdag 29. februar. Mosaic™ 6.0 er oppgradert, og mer omfattende og treffsikker enn tidligere. Resultatet er enda bedre kunde- og markedsinnsikt.

Du er velkommen til en spennende introduksjon av generasjon 6.0, der nye datakilder og analyseteknikker har medført store forbedringer i verktøyet. Vi starter med registrering og en lett frokost fra kl. 08:00 – 08:30. Velkommen!

Torsdag 29. februar

Klokken 08:00 – 11:00

Høyres Hus | Stortingsgata 20, 0161 Oslo

Arbeidet med oppgraderingen er utført sammen med vår mangeårige parter, Experian Ltd., som er ansvarlig for Mosaic™-metodikken i over 35 land. Nye datasett og intelligente data har gjort det mulig å forbedre den verdensledende og unike segmenteringsmetodikken.

Stikkordet er agerbare målgrupper i alle kanaler. Fremveksten av lojalitetsklubber i nesten alle bransjer krever mer og mer innsikt i kunder og markeder. Innsikt som kan gi innspill til mer relevante budskap og kanalvalg. Mosaic™-metodikken vil være en viktig komponent i fremtidens markedsføring. Med oss har vi kunder og samarbeidspartnere som kan belyse dette.

Nye bruksområder for Mosaic™ er fokuset for lanseringen. Andreas fra EVO, Cato fra Initiative, og Hans fra Oculos vil fortelle mer om hvordan metodikken kan brukes i praksis.

Vi ser frem til å feire denne milepælen i vår produktutvikling sammen med våre kunder og samarbeidspartnere, og håper vi ser deg torsdag 29. februar!

Dette kan du forvente deg

  • Du er blant de første til å få innblikk i Mosaic™ Norge 6.0, og blir bedre kjent med nye funksjoner og muligheter.

  • Du får høre hvordan Mosaic™ brukes i praksis, og hente inspirasjon til ditt eget arbeid med markeds- og kundeinnsikt.

  • Du får nyte en deilig frokost, og mingle med oss og andre gjester.  

Programmet

Introduksjon

Markus Jürss

CEO, InsightOne

Mosaic™ Norge 6.0

Geir Iversen

Director Norway, InsightOne

AI og Mosaic™
kundecase

Andreas Skjetne

Markedsdirektør, EVO

Hvordan lykkes med lojalitetsprogrammer

Hans Borgen

Partner & Partnership Manager, Oculos

Målgruppefokus i mediebransjen

Cato Drægebø

CEO, Initiative Nordics

Stortingsgata 20, 0161 Oslo

Har du spørsmål i forbindelse med lanseringen? Ta kontakt med geir.iversen@insightone.no

 
 
 
 
se en

InsightOne Nordic AS 2024 | Cookie Policy