Nyhet! InsightOne lanserer Segmenteringsportalen

InsightOne Nordic lanserer «Segmenteringsportalen» – et unikt verktøy som hjelper bedrifter med innsikt i egne kunder og forbrukermarkedet i Norge. Portalen gir et visualisert og detaljert bilde av norske forbrukere og deres demografiske karakteristika, livsstil og atferd.

Hva gjør InsightOne sitt segmenteringarbeid så verdifull?

Med over 20 års erfaring i forbrukerinnsikt tilbyr InsightOne Nordic en rekke spennende produkter som kan brukes i markedsføring. Segmenteringsportalen som lanseres nå gir all informasjon en trenger i sitt daglige arbeid med forbrukersegmentering. Portalen viser de 13 befolkninsgruppene Norge er delt inn i. Med over 400 variabler gir den et detaljert bilde av norske forbrukere og deres demografiske karakteristikker, livsstil og atferd. Dette kan benyttes i alle kanaler og for å forstå eksisterende kunder og nye kunder.

«Segmenteringsportalen» finnes for flere markeder, blant annet Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike og UK.

Portalen inneholder:

  • Innsikt om de forskjellige segmentene ved hjelp av visuell, deskriptiv og statistisk informasjon
  • Nøkkelegenskaper
  • Kanalpreferanser
  • Adapsjonsgrad
  • Kart med søkefunksjon – Hvor bor de forskjellige segmentene?
  • Likheter og forskjeller mellom segmentene
  • Innblikk i hvordan ulike bransjer har anvendt forbrukersegmenteringen for å forbedre sine resultater

Prøv den gratis i 14 dager

  • For mer informasjon, kontakt:
    Meis Sad, Client Manager
    InsightOne Nordic
    meis.sad@insightone.no
    Mob: +47 99 39 66 37
 
 
 
 
se en

InsightOne Nordic AS 2024 | Cookie Policy