Hvordan har Resurs Bank tatt i bruk segmentering og innsikt for å bli en mer kundeorientert virksomhet? Det skal Louise Olsson i Resurs Bank fortelle mer om på høstens første webinar.
Gjest
Louise Olsson, Resurs Bank
Tema
En segmenteringsdrevet virksomhet
Tidspunkt
14. sep kl. 08:30 – 09:30
En liten smakebit på hva vi skal snakke om
Vi inviterer til webinar med Louise Olsson, Transformation Lead i Resurs Bank. Hun skal fortelle om hvordan de ved hjelp av segmentering og Mosaic™, har skiftet fokus fra produkt til kunde for å styrke både virksomheten og merkevaren.
Louise tar deg med på reisen Resurs Bank har hatt for å bli et mer kundeorientert selskap, der mantraet er “Banken som vet hvordan det føles”. Dette tankesettet strekker seg helt fra visjon, misjon og strategi, til arbeidsmetoder og støttesystemer. Målet er at god kjennskap og relasjoner til sine kunder både vil styrke merkevaren og øke lønnsomheten. Men hvordan får man dette til innad i hele organisasjonen?
I løpet av morgenen vil du også få høre fra Markus Jürss, vår Country Director i Sverige, fortelle om RODI (Return on Data Investment). Hvilken gevinst gir det egentlig å investere i data? Å kunne jobbe med de samme innsiktene og datasettene på både operasjonelt og strategisk nivå, er grunnlaget for å oppnå en høy RODI. Jo større del av organisasjonen som kan dra nytte av og jobbe med dataen, desto bedre er det. Anders Litsegård, Senior Client Manager i InsightOne Sverige, deltar også i en avsluttende diskusjon hvor han deler sine egne tanker og refleksjoner rundt arbeidet som er gjort med Resurs Bank.
Webinaret ledes som vanlig av Anna Bellman.
Hvem er webinaret nyttig for?
Står du overfor, eller er du midt i en endringsprosess med kunden i fokus? Da håper vi at dette webinaret gir deg inspirasjon og nyttige tips om hvordan du kan få med deg hele organisasjonen på den reisen.
Insight er et webinar for deg som jobber med markedsføring, CRM eller forbrukerinnsikt i B2C-selskaper eller byråer. Webinaret gir deg uvurderlig innsikt om hvordan du kan ta markedsføringen din til neste nivå.
Vi gleder oss, og håper du gjør det samme!
Louise Olsson
Transformation Lead, Resurs BankLouise er en effektiv endringsleder som har hjulpet Resurs Bank med å skifte fokus, fra produkt til kunde. Mosaic™ har i lang tid blitt brukt i bankens datamodellering, og i 2022 var det en stor del av selskapets endringsreise.
Markus Jürss
Country Director, InsightOne SverigeMarkus hjelper selskaper med strategiske og operative markedsspørsmål. Fokuset ligger på å levere data og kundeinnsikt av høy kvalitet, som hjelper markedsførere å bygge lønnsomme merkevarer på en smart måte.
Anna Bellman
ModeratorAnna er en inspirerende og erfaren kommunikasjonsekspert. Hun brenner for samtaler og diskusjoner som tør å utfordre. Hun er opptatt av kommunikasjon som driver mennesker til ny innsikt og nye perspektiver.