Data til frokost i Oslo 24 september

På grunn av økende Covid-19 smitte i Oslo har vi foretatt en risikovurdering og besluttet å utsette arrangementet til smittefaren er redusert – i tråd med helsemyndighetenes anbefaling.  Vi beklager ulempene dette medfører, men kommer sterkere tilbake når situsjonen har… Read more

Velkommen Karim!

Vi innleder sommeren med å ønske velkommen Karim Eid som analytiker til teamet i Oslo. Karim har en bachelorgrad i Energy og fysikk, samt en mastergrad i Data Science fra NMBU. Han er veldig interessert i programmering og maskinlæring og… Read more

Catchments-analyser -hvordan beregne etterspørselen i et geografisk område

Hvordan kan områdeanalyser gi økt lønnsomhet for din virksomhet?  For å lykkes i kommunikasjonen med dine kunder, må du ha et godt bilde av hvem de er. Forbrukerens livsstil er forskjellig og er også avhengig av hvor de bor og… Read more

Mosaic™ Forteller om kjøpsmønster på nettapotek

Vi er markeds- og segmenteringseksperter- med fokus på å utnytte markedsdata og kundedata. Det som gjør oss unike er at vi knytter sammen markedsdata og kundedata helt ned på gatehjørnenivå. All vår innsikt er basert på fakta. Se gjerne denne korte filmen… Read more

Nyhet! InsightOne lanserer Segmenteringsportalen

InsightOne Nordic lanserer «Segmenteringsportalen» – et unikt verktøy som hjelper bedrifter med innsikt i egne kunder og forbrukermarkedet i Norge. Portalen gir et visualisert og detaljert bilde av norske forbrukere og deres demografiske karakteristika, livsstil og atferd. Hva gjør InsightOne… Read more

Netthandelen vokser ikke lenger på Grünerløkka

Ny trend i netthandelen. Netthandelsanalyse utført av InsightOne viser at helt nye befolkningsgrupper vokser raskere enn de typisk urbane på netthandel. Dette betyr at større deler av Norge endrer forbruket sitt. « Åh så fine sko!» «Ja, jeg kjøpte de… Read more

Instabank “Hvem er du” testen

Våre økonomiske vaner baserer seg ofte på våre personlighetstrekk. Instabank har lansert en 2-minutters online test utarbeidet i samarbeid med InsightOne, for å la folk kartlegge hvilken økonomisk type de er. Basert på kategoriene kan Instabank tilby skreddersydde tips, tilbud… Read more

InsightOne og LINK Mobility inngår nordisk partnerskap

InsightOne (IONE) og LINK Mobility Group (LINK) har etablert et sterkt og komplementært nordisk partnerskap innen dataløsninger og dataprodukter. Ved å inngå avtale om forretningssamarbeid og felles kommunikasjons- og salgsinnsats ser begge parter på et fruktbart samarbeid med stort potensial.… Read more

Visual Art profilerer den svenske publikum med Mosaic

Visual Art – Pionerer innen Digital Out of Home Nå gjør Visual Art det mulig å bli kjent med det brede publikum. I samarbeid med InsightOne er alle togstasjonene og kjøpesentrene i Visual Arts nettverk i Sverige profilert med Mosaic… Read more

Vi søker Kunderådgiver – Client Manager

I mer enn 20 år har InsightOne hatt en ledende posisjon i Norden innen analyse av konsumenter og deres atferd. Gjennom våre globale partnere har vi solide ressurser og verktøy tilgjengelig. Vi har et stort rådgivermiljø i Norden, med fokus… Read more